نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
471
-
الف
+

نظرسنجی شبکه آی فیلم2؛ «لحظه گرگ و میش» محبوب ترین سریال «حسام محمودی»

بازی زنده یاد «حسام محمودی» در سریال «لحظه گرگ و میش» به عنوان بهترین نقش وی از سوی مخاطبان آی فیلم 2 انتخاب شد.

در جدیدترین نظرسنجی شبکه تلویزیونی آی‌ فیلم 2 نظر مخاطبان را درپیوند با نقش آفرینی «حسام محمودی» در سریال هایی که تاکنون با هنرنمایی وی برای مخاطبان فارسی زبان آی فیلم2 نشر شده جویا شدیم.

براساس نتیجه این نظرسنجی، 40.2 درصد اشتراک کنندگان بهترین نقش کارنامه هنری زنده یاد محمودی را مربوط به هنرنمایی وی در سریال «لحظه گرگ و میش» دانستند.

«باخانمان» با کسب 39.4 درصد، «سایه بان» 10.4 درصد، «دل دار» با 5.6 درصد و «زعفرانی» با 4.4 درصد آرا در رتبه های بعدی محبوب ترین سریال های حسام محمودی قرار گرفتند.

حسام محمودی

«حسام محمودی» اول حمل (فروردین) سال 1365 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی در مقطع لیسانس و همچنین ماستری (کارشناسی ارشد) در رشته کارگردانی بود.

بازیگری را در سال 1391 با فلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی «افشین هاشمی» و «محسن قرایی» آغاز کرد.

این بازیگر جوان ایرانی در سریال های تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن»، «زعفرانی»، «شکوه یک زندگی»، «سایه بان»، «لحظه گرگ و میش»، «دل دار»، «باخانمان»، «کلبه ای در مه»، «نوار زرد2» و «سوران» نیز حضور داشت.

«غریب»، «عطرآلود»، «رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور» و «شب بیرون» از فلم‌های سینمایی این بازیگر بود.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران بر اثر ایست قلبی به عمر 37 سالگی درگذشت. 

حسام محمودی

لازم به ذکر است زنده یاد «حسام محمودی» در نقش «هادی» سریال «لحظه گرگ و میش» در کنار بازیگرانی چون «فاطمه گودرزی»، «شهره سلطانی»، «علیرضا کمالی نژاد»، «المیرا دهقانی» و «نیما نادری» بازی کرده است.

«لحظه گرگ و میش» به کارگردانی «همایون اسعدیان» که چندی پیش از شبکه آی‌ فیلم 2 نشر شد بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت و هنوز هم برای بازنشر این سریال از سوی دنبال کنندگان صفحات مجازی شبکه آی فیلم 2 درخواست های زیادی مطرح می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر