نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
548
-
الف
+

فرزانه نوابی: شنیدن خبر مرگ پدرم در سریال «سرخ سالی» را فراموش نمی کنم

«فرزانه نوابی» بازیگر مشهور افغانستانی با حضور در شبکه آی فیلم2 از سخت ترین سکانس دوران بازیگری اش گفت.

«فرزانه نوابی» بازیگر سینما و تلویزیون افغانستان با حضور در استودیوی آی فیلم 2 با اشاره به خاطره ای از حضورش در سریال «سرخ سالی»، از دشواری های حرفه بازیگری گفت.

بانو نوابی در مصاحبه با «نادیا پروانی» گرداننده برنامه «پنجره آی فیلم» در خصوص دشواری های بازیگری عنوان کرد: به نظر من هم حسی و هم ذات پنداری با کرکتری که قرار است به جای او بازی کنم سخترین بخش کار است. به یاد دارم در سریال «سرخ سالی» در سکانسی که بازی می کردم خبر مرگ پدرم را به من دادند و این هم ذات پنداری با کرکتر به گونه ای در من اثر کرد که تا هفته ها غمگین بودم و این صحنه همواره برایم زنده می شد.

در ویدیوی فوق سکانسی از  سریال «سرخ سالی» با هنرنمایی «فرزانه نوابی» را تماشا می کنید.

لازم به ذکر است «سرخ‌سالی» نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی «قربان میرزایی» در افغانستان است که در سال 1400-1399 در کابل پایتخت این کشور تولید شده است.

«سُرخ‌سالی» ماجرای عشق و مبارزه جوانی به نام «نورآقا» در اواخر دهه 58 خورشیدی در کابل را روایت می کند که در آستانه ازدواج با دختر کاکایش(عمو) است و ناخواسته در معرض تحولات تند و سرنوشت‌ساز سیاسی قرار می‌گیرد و ...

«فرزانه نوابی» زاده 1381 هجری خورشیدی بازیگر سینما و تلویزیون افغانستان است که در فلم ها و سریال های مختلف حضور داشته است.

فلم «مینه‌ سرگردان» به کارگردانی «یوسف بره‌کی» با بازی «فرزانه نوابی» در نقش شخصیت مرکزی، بارها در سینماهای جهان به نمایش گذاشته شده و موفق به دریافت جوایز متعددی در جشنواره‌های متفاوت گشته است.

این بانوی هنرمند در فلم‌های «نقاب پوش»، «نامه ای به رئیس جمهور» و سریال های «خط سوم»، «سرخ سالی»، «شهربانو» و «خاک و مرجان» نیز ایفای نقش داشته است.

بیشتر بخوانید:

حضور بازیگر مشهور افغانستان در شبکه آی فیلم2

م ا 

نظر شما
ارسال نظر