نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
624
-
الف
+

«سوسن پرور»: همیشه شادکردن سخت تر از به گریه انداختن است

«سوسن پرور» طی یک مصاحبه جدید گفت: در بازیگری به اندازه زحمتی که کشیدم شکوفا نشدم و احساس می کنم ناکام ماندم.

به گزارش آی فیلم 2، «سوسن پرور» بازیگر ایرانی، با تاکید بر این موضوع که ورودش به سینما اتفاقی نبوده است، اظهار داشت: من کمدین هستم و هنر خنداندن کار هرکسی نیست؛ همیشه شادکردن سخت تر از به گریه انداختن است.

بازیگر سریال «بزنگاه» در پاسخ به این سوال که برای کارهای کمیدی پتانسیل ذاتی کافی است یا ملزوماتی درونی هم لازم دارد، بیان کرد: من کمدین هستم. قسمت زیادی از کمدی ذات و شناخت و درک موقعیت است. بعضی وقت‌ها ذات شما بانمک است و می توانید ادای آدم ها را بخوبی دربیاوردید اما این موضوع برای این که کمدینی جاودانه باشید و همیشه بتوانید کمدی خلق کنید راهگشا نیست.

وی افزود: وقتی موقعیت‌ها را خوب بشناسی و بتوانی در تناقض موقعیت یک فضایی را خلق کنی بستری از کمدی برای شما محقق می‌شود و تلفیق استعداد ذاتی با چیزی اکتسابی که یاد می‌گیری مانند شناخت موقعیت می‌تواند از شما یک کمدین خوب بسازد.

بانو پرور در ادامه افزود: نقش کمدی یا جدی برایم تفاوتی ندارد، این روزها چیزی را دوست ندارم آن هم به دلیل ناکامی هایی که در شغلم تجربه کرده ام و به این دلیل که زحمتی که کشیدم به اندازه خروجی ای که دیدم نبود و اندازه استعدادم از من استفاده نشد و به این دلایل خسته ام. ولی همه نقش ها را دوست دارم اگرچه عقیده دارم که کمدی سخت تر است.

«روزگار قریب»، «دزد و پلیس»، «خوب، بد، زشت»، «آقا و خانم سنگی»، «شهرک جیم»، «کلبه عمو پورنگ» و «خداداد» از جمله سریال هایی است که این هنرمند ایرانی در آنها هنرنمایی کرده است.

«سوسن پرور» در سریال «بزنگاه» که پیش تر از شبکه آی فیلم2 نیز نشر شده است توانست با ایفای نقش «فریده» محبوبیت زیادی را کسب کرد.

گفتنی است که سوسن پرور جایزه بهترین بازیگر زن جشن حافظ را برای بازی در فلم «بوتاکس» نیز دریافت کرد.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر