نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
410
-
الف
+

امروز در آی فیلم2 می بینید؛ «علیرضا» در رویایی شاعر شدن/ داستان «فرشته» و «فرهاد»

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز فلم و سریال های در حال نشر شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت بیستم سریال «بزرگ مرد کوچک»، دوم «بیداری»، نوزدهم «باخانمان»، قسمت چهارم «زعفرانی» و فلم سینمایی «سوغات فرنگ» امروز پانزدهم سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «بزرگ مرد کوچک»

«بزرگ مرد کوچک» به تهیه‌کنندگی «سعید پورفرج» محصول سال 1387 خورشیدی می‌باشد؛ این سریال در رابطه با زندگی یک دانش آموز به نام «علیرضا یوسفی» است که مملو از سؤال و چرایی دربارهٔ زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است. او در مکتب، به همراه دیگر شاگردان هم سن خویش تشنه آموختن است ولی گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر و معلمان مدرسه را به دردسر می‌اندازد، امروز قسمت بیستم  این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «بیداری»

سریال «بیداری» به کارگردانی «بهرام عظیم‌پور» و تهیه‌کنندگی «حسین آقاهرندی» و «علی پورکیانی» محصول سال 1386 خورشیدی است.

داستان این سریال روایت زندگی دختری به نام «تُرَنگ» است که در شمال ایران زندگی می‌کند. «ترنگ» و «سینا» دختر و پسری جوان از دو جایگاه اجتماعی مختلف هستند که قصد ازدواج دارند بی خبر از اینکه حوادثی بس ناگوار در انتظار ایشان است. امروز قسمت دوم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «باخانمان»

سریال «باخانمان» به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1399 خورشیدی است که داستان یک استاد دانشگاه به نام «مسعود» را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر کاکای (عمو) خود، سمانه را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت می گردد؛ امروز قسمت نوزدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «زعفرانی»

سریال «زعفرانی» به نویسندگی «حامد محمدی» و «سعید جلالی» محصول سال 1395 خورشیدی است؛ داستان این سریال در رابطه به زندگی «ناصر زعفرانی» و همسرش صاحبان قهوه‌خانه‎ ای به نام «زعفرانی» هستند. این زوج دارای فرزند و کار پر درآمدی هستند، اما همایون صاحب رستورانت «همایون» درصدد است تا با کارشکنی آن را بی ‎رونق کند؛ امروز قسمت چهارم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

فلم سینمایی «سوغات فرنگ»

«سوغات فرنگ» محصول سال 1384 خورشیدی بوده که در داستان این فلم سینمایی آمده است؛ «فرشته سازگار» و همسرش «فرهاد» به ایران بازمی‌گردند. فرشته در فرودگاه متوجه می‌شود که همسرش در ایران زن و اولاد داشته و متهم به کلاهبرداری است. او با یک راننده تکسی به نام «فریدون» آشنا می‌شود و فریدون به گمان این که او دختری خارجی است، فرشته را با خود همراه می کند …

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

لازم به یادآوری است، همه فلم و سریال های آی فیلم 2، هر شش ساعت یکبار بازنشر می شود. 

س غ /ح ح

نظر شما
ارسال نظر