نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
548
-
الف
+

فلم سینمایی «چهارراه استانبول» به زودی در آی فیلم 2

فلم سینمایی «چهارراه استانبول» روز پنجشنبه 22 سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «چهارراه استانبول» به کارگردانی «مصطفی کیایی»، روز پنجشنبه 22 سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

«چهارراه استانبول» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «مصطفی کیایی» محصول سال 1396 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ «بهمن» و «احد» یک فابریکه تولیدی لباس در یکی از ساختمان های مشهور ایران به نام «پلاسکو» را دارند. احد می‌خواهد با دختری به نام «لادن» ازدواج کند اما پدر لادن مخالف است. شبی لادن به دنبال بحث با پدرش از خانه فرار می‌کند و پیش احد می‌رود. احد او را در دکان خود در پلاسکو مخفی می‌کند و به منظور اطمینان خاطر درب را می‌بندد. وی همراه بهمن به دنبال پیدا کردن راهی برای برطرف شدن مشکلات مالی شان می رود،  فردای آن شب پلاسکو آتش می‌گیرد و…

«بهرام رادان»، «محسن کیایی»، «سحر دولتشاهی»، «رعنا آزادی‌ور»، «ماهور الوند»، «مهدی پاکدل»، «مسعود کرامتی»، «مرتضی چمنی»، «سعید چنگیزیان»، «پوریا رحیمی سام»، «بابک بهشاد»، «خسرو احمدی»، «تینو صالحی»، «حسین امیدی»، «اسدالله یکتا»، «محمد یوسفی» و «علیرضا گیلوری» از جمله بازیگران فلم «چهارراه استانبول» می باشند.

بر اساس این گزارش؛ فلم سینمایی «چهارراه استانبول» روز پنجشنبه 22 سرطان (تیر) 1402 ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر