نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1351
-
الف
+

سکانس به یاد ماندنی «یوسف پیامبر» از نگاه «جعفر دهقان»

«جعفر دهقان» با حضور در ویژه برنامه عید قربان آی فیلم2، از ماندگارترین سکانس سریال «یوسف پیامبر» یاد کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «جعفر دهقان» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که نزد فارسی زبانان با ایفای نقش «پوتیفار» در سریال «یوسف پیامبر» شناخته شده است به عنوان مهمان در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2، حضور یافت.

این هنرمند برجسته ایرانی در پاسخ به سوال «نادیا پروانی» گرداننده ویژه برنامه عید قربان درپیوند با ماندگارترین سکانس سریال «یوسف پیامبر» گفت: ماندگارترین سکانس حضور خود را در سریال «یوسف پیامبر» لحظه پا به فرار گذاشتن حضرت یوسف از پاپوش زلیخا و گذر از هفت دروازه بسته یاد کرد؛ زمانیکه «زلیخا» و «یوسف» همزمان در پشت آخرین دروازه قصر در مقابل پوتیفار ظاهر شدند.

جعفر دهقان زاده 1339هجری خورشیدی در تهران، یکی از بازیگران به نام ایرانی است که به خاطر بازی در فلم «حماسه‌مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

او علاوه بر بازیگری به حیث مدیر تولید و مدیر و دستیار صحنه نیز سابقه‌ فعالیت دارد.

جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر نقش «پوتیفار» عزیز مصر و همسر «زلیخا» را بر عهده داشت؛ بازی خوب وی در این نقش، پوتیفار را به یکی از کرکترهای ماندگار سریال یوسف پیامبر مبدل کرده است.

در ویدیوی فوق بخش هایی از گفت و گوی  گردانندگان ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم2 با «جعفر دهقان» بازیگر پرآوازه ایرانی را مشاهده می کنید.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر