نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
758
-
الف
+

ابراز محبت بازیگر نقش «پوتیفار» به طرفداران افغانستانی اش

«جعفر دهقان»: دوست دارم یک اثر هنری مشترک بین کشورهای افغانستان، ایران و تاجیکستان ساخته شود.

به گزارش آی فیلم 2، «جعفر دهقان» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شاهد هنرنمایی وی در نقش «دولت خان» سریال در حال نشر «بازی نقاب ها» هستند به عنوان مهمان در ویژه برنامه عید قربان شبکه آی فیلم 2، حضور یافت.

این هنرمند پیشکسوت ایرانی با حضور در برنامه عیدی شبکه جهانی آی فیلم2 از توجه و دنبال کردن کار های هنری اش توسط مردم افغانستان ابراز خرسندی نموده و این موضوع را افتخار خویش عنوان کرد.

«جعفر دهقان» در ادامه افزود: کشور افغانستان دارای شعرای برجسته ای بوده و من همه شعرای این کشور را دوست دارم و بعضی اوقات شعر آنها را می خوانم.

وی هم چنان بیان داشت: من مشتاقانه علاقه مند ساخت یک کاری هنری مشترک از کشور های فارسی زبان مثل افغانستان، ایران و تاجیکستان هستم.

جعفر دهقان زاده 1339هجری خورشیدی در تهران، یکی از بازیگران به نام ایرانی است که به خاطر بازی در فلم «حماسه‌مجنون» توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دیگری به حیث مدیر تولید و مدیر و دستیار صحنه نیز سابقه‌ی فعالیت دارد.

جعفر دهقان در سریال یوسف پیامبر نقش «پوتیفار» عزیز مصر و همسر «زلیخا» را بر عهده داشت؛ بازی خوب وی در این نقش، پوتیفار را به یکی از کرکترهای ماندگار سریال یوسف پیامبر مبدل کرده است.

در ویدئوی فوق بخش هایی از گفت و گو با جعفر دهقان را مشاهده می کنید.

س غ / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر