نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
583
-
الف
+

سکانسی که سرنوشت «ستایش» را تغییر داد+ویدیو

در این ویدیو سکانس به هم خوردن ازدواج «ستایش نادری» را تماشا می کنید.

قسمت دوم سریال «ستایش1» شام گذشته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر شد.

همانطور که در قسمت قبلی این سریال تماشا کردید؛ فامیل ستایش در حال تدارک مراسم عقد و عروسی بودند که با فوت ناگهانی کاکای (عمو) داماد مراسم به هم می خورد.

«ستایش» با امید و آرزو و بی خبر از همه جا به خانه ای که همسرش برای وی فراهم کرده می رود؛ در این میان خشوی ستایش (مادرشوهر) با بازگو کردن حرف های خرافاتی در خصوص بدقدمی و شوم بودن نو عروسش باعث ناراحتی وی می شود، «محمود نادری» پدر ستایش پس از دلشکستگی دخترش تصمیمی عجیب برای وی می گیرد و ...

سریال «ستایش1» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1389 خورشیدی است.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: دختر جوانی به نام ستایش که از یک خانواده سنتی است، در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد...

«داریوش ارجمند»، «جمشید مشایخی»، «نرگس محمدی»، «مهدی پاکدل»، «محمود عزیزی»، «زهرا سعیدی»، «مهدی سلوکی»، «شیوا خنیاگر»، «سیما تیرانداز»، «رامسین کبریتی»و «قربان نجفی» ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

در ویدیوی فوق سکانس به هم خوردن ازدواج «ستایش نادری» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر