نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
332
-
الف
+

امروز در آی فیلم2 می بینید؛ توطئه علیه «امیر علی»/ پلان «محمد» برای فرار از عسکری

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز سریال های در حال نشر از شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت نهم سریال «بزرگ مرد کوچک»، سی و یکم «بازی نقاب ها»، هشتم «باخانمان»، سی و یکم «بی همگان» و دوم «ستایش1» امروز سوم سرطان (تیر) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «بزرگ مرد کوچک»

«بزرگ مرد کوچک» به تهیه‌کنندگی «سعید پورفرج» محصول سال 1387 خورشیدی می‌باشد؛ این سریال در رابطه با زندگی یک دانش آموز به نام «علیرضا یوسفی» است که مملو از سؤال و چرایی دربارهٔ زندگی پیرامون خویش و دنیای امروز و تاریخ است. او در مکتب، به همراه دیگر شاگردان هم سن خویش تشنه آموختن است ولی گاهی افراط او در تحقیق و کنجکاوی، مدیر و معلمان مدرسه را به دردسر می‌اندازد، امروز قسمت نهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بازی نقاب ها»

سریال «بازی نقاب ها» به کارگردانی «سیروس حسن پور» تولید سال  1397 خورشیدی است و روایت گر داستان دو طایفه ترکمن است که بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند. قسمت سی و یکم این سریال را امروز از آی فیلم2 نظاره گر باشید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «باخانمان»

سریال «باخانمان» به تهیه کنندگی «زینب تقوایی» محصول سال 1399 خورشیدی است که داستان یک استاد دانشگاه به نام «مسعود» را روایت می‌کند که مدت‌ها است قصد ازدواج با دختر کاکای (عمو) خود، سمانه را دارد؛ اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع این وصلت میگردد؛ امروز قسمت هشتم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «بی‌همگان»

سریال «بی‌همگان» به نویسندگی «سعید جلالی» و «علیرضا کاظمی‌پور» محصول سال 1401 خورشیدی است؛ این سریال چالش های زندگی جوانی به نام «امیرعلی» را به تصویر می کشد که برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش «الناز» با مشکلات فراوانی روبرو می شود؛  قسمت سی و یکم این سریال درام را امشب از کانال آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

سریال «ستایش1»

فصل اول سریال «ستایش» محصول سال 1389 خورشیدی است.

درخلاصه داستان این سریال آمده است: دختر جوانی به نام ستایش که از یک خانواده سنتی است، در گیر و دار گریز برادرش «محمد» از عسکری و مهاجرت غیر قانونی او از ایران، به دوست برادرش «طاهر فردوس» دل می‌‌بندد؛ قسمت دوم این سریال را امشب از کانال آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

م ا 

نظر شما
ارسال نظر