نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1330
-
الف
+

بازیگر نقش «مریم» در سریال «بی همگان» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «سمیرا حسن پور» بازیگر سریال «بی همگان» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سمیرا حسن پور» بازیگر کرکتر «مریم» در سریال در حال نشر «بی همگان» متولد 16 قوس (آذر) 1363 در تهران است.

سمیرا حسن پور

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش می باشد که علاقه زیادی به نقاشی دارد و پیگیر موسیقی و نوازندگی پیانو هم می باشد.

اولین بار سال 1385 با نمایش «مجلس شبیه» به کارگردانی «بهرام بیضایی» به روی صحنه رفت.

سال 1388 در 25 سالگی در نقش «مهتاب» با سریال «چاردیواری» کنار «سعید آقاخانی» و «امیر جعفری» وارد قاب تلویزیون شد و همان سال در سریال «دلنوازان» به کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» بازی کرد.

سمیرا حسن پور

بانو حسن پور اولین بار با نقش «گلرخ» سریال «پایتخت 1» در نوروز 1390 به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

سمیرا حسن پور

در سال 1392 وقتی 29 ساله بود اولین تجربه سینمایی او با فلم «تمشک» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی «سامان سالور» شروع شد.

این بانوی هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «هفت‌ سین»، «دلدادگان»، «جیران» و فلم های «سایه‌ های موازی»، «آن‌ ها»، «عاشقت شدم»، «کلوپ همسران»، «سه کام حبس»، «لب خط» و  «نمور» نیز ایفای نقش کرده است.

سمیرا حسن پور

بانو حسن پور در سریال «دلدادگان» که چندی پیش از شبکه آی فیلم 2 نشر شد نقش «مرضیه» را بازی کرد که عاشق جوانی به نام «مالک» می شود.

سمیرا حسن پور

این سریال تلویزیونی به کارگردانی «منوچهر هادی» ماجراهای دو خانواده را از زمان پیش از انقلاب ایران تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از جمله موضوعاتی می باشد که در این سریال به آن ها پرداخته شده است.

از جمله افتخارات «سمیرا حسن پور» می توان به کسب جایزه ویژه بهترین بازیگر نقش اول زن در دهمین جشنواره فلم‌های ایرانی استرالیا برای بازی در فلم «سه کلم حبس» و نیز دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فلم های ایرانی سانفرانسیسکو برای حضور در فلم «تمشک» اشاره کرد.   

سمیرا حسن پور بی همگان سمیرا حسن پور

گفتنی است سریال «بی همگان» با بازی «سمیرا حسن پور» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه ای فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر