نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
636
-
الف
+

آلبوم جدید «فریدون آسرایی» با عنوان «آخرین سلام» منتشر شد

جدیدترین آلبوم موسیقایی «فریدون اسرایی» تحت نام «آخرین سلام» روانه بازار شد.

به گزارش آی فیلم 2، آلبوم موسیقی «آخرین سلام» با آهنگسازی «مجتبی مصری»، «امید حجت»، «نیاوش» و خوانندگی «فریدون آسرایی» پس از 9 سال وارد بازار موسیقی شد.

آلبوم موسیقی «آخرین سلام» شامل قطعاتی با عناوین؛ «آخرین سلام»، «عاشقی یعنی»، «بارون»، «دلمو اسیر کن»، «دیوونه»، «بیرون از این خونه»، «بیدارم» و «خداحافظ» است که ترانه‌های آن‌ها توسط «مریم حیدرزاده»، «زهرا کلاته»، «مجتبی مصری» و «نیاوش» سروده شده است.

آسرایی پیش از این درباره انتشار آلبوم «آخرین سلام» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: «خوشحالم پس از 9 سال آلبوم جدیدم به نام «آخرین سلام» منتشر خواهد شد. اثری که برای تولید آن زحمات بسیاری در این سال‌ها کشیده شد و امیدوارم به دل شما عزیزان بنشیند. ممنونم از همه عزیزانی که برای تولید و انتشار هر چه بهتر این آلبوم در کنار من بودند.»

«فریدون آسرایی» زاده 15 اسد(مرداد) 1335 هجری خورشیدی، خواننده موسیقی پاپ، ترانه‌سرا و آهنگساز اهل ایران ا‌ست.

وی بعد از تحصیلات مقدماتی، در سال 1366 به کانادا مهاجرت کرد. پس از بازگشت از کانادا، فریدون آسرایی فعالیت‌های هنری خود در ایران را با آلبومی به نام «غریبه» آغاز کرد.

وی بعد از آلبوم غریبه به ترتیب آلبوم‌های «از تو دورم»، «ریمیکس»، «خاطرات گم‌شده» و «عشق یعنی» را منتشر کرد.

این آوازخوان ایرانی همچنین تیتراژ سریال های «سه دونگ سه دونگ»،‏ «بچه‌های نسبتاً بد»، ‏«عاشقانه»‏، «راه و بیراه» و «هم بازی» (1400) را خوانده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر