نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
637
-
الف
+

آغاز نشر سریال «پژمان» در شبکه جهانی آی فیلم2

قسمت اول سریال «پژمان» را از شبکه آی فیلم 2 تماشا کنید.

با توجه به پایان رسیدن سریال«ساخت ایران»، از امروز جمعه 29 ثور (اردیبهشت) سریال «پژمان» به کارگردانی «سروش صحت» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«پژمان» به تهیه‌کنندگی «محسن چگینی» و نویسندگی «مهراب و پیمان قاسم‌خانی» محصول سال 1391 خورشیدی می باشد.

داستان سریال درباره «پژمان جمشیدی» ستاره سابق فوتبال ایران می باشد که با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با گروه دلخواهش نمی‌شود. او که همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد، به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال عقد قرارداد با یک تیم فوتبال است و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود.

«پژمان جمشیدی» ، «سام درخشانی» ، «بهاره رهنما»، «بیژن بنفشه خواه»، «اردشیر کاظمی»، «ویدا جوان»، «اردشیر کاظمی»، «اصغر حیدری»، «رضا کریمی»، «شقایق دهقان» ، «محمدعلی تقوی»، «آرشام طالبی»، «محمد پارسا قره‌خانلو»، «هوشنگ حریرچیان» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

امروز در قسمت اول سریال «پژمان» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود؛ می بینید؛ «پژمان جمشیدی» فوتبالیست مطرح ایرانی است که با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با گروه دلخواه خود نمی‌شود، از این رو در تامین معاش خود دچار مشکلاتی می شود و تصمیم می گیرد تا ماجرا را با نامزدش مطرح کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال «پژمان» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر