نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2678
-
الف
+

«لوریان» در سریال «ساخت ایران» کیست؟+تصاویر

با «پیر داغر» بازیگر لبنانی نقش «لوریان» در سریال «ساخت ایران» آشنا شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «پیر داغر» بازیگر سریال در حال نشر «ساخت ایران» متولد 3 ثور(اردیبهشت) سال 1342 خورشیدی در لبنان می باشد.

وی دارای مدرک کارگردانی و بازیگری از دانشگاه عالی بیروت است.

پیر داغر برای نخستین بار با بازی در سریال «رستاخیز تفنگ ها» به کارگردانی «عمار رضوان» وارد دنیای سینما شد. 

هنرنمایی داغر در سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی «حسن فتحی» محصول سال 1386خورشیدی، از او چهره ای محبوب نزد مردم ساخت و پله ای برای پیشرفتش شد.

پیر داغر درسریال مدار صفر درجه

داغر در سال 1390 در سریال «ساخت ایران» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» در کنار هنرمندان پرآوازه ایرانی چون «امین حیایی»، «محمدرضا گلزار»، «بهنام تشکر» و «فرهاد اصلانی» ایفای نقش کرد.

پیر داغر در سریال ساخت ایران

این بازیگر لبنانی درباره علاقه مندی اش به سینمای ایران بیان داشت: از قبل شناخت نسبی راجع سینمای ایران داشتم ولی زمانیکه با گروهی از سینماگران ایران در بیروت آشنا شدم، نحوه کار و دقت ایرانیان در عرصه سینما نظرم را جلب کرد که با دقت و حوصله مندی کارشان را پیش می بردند و نتیجه خوبی هم دریافت می کردند.

پیر داغر همچنین در سریال هایی چون «قیامات البنادیق»، «الغالبون» و «خالد بن ال ولید» نیز حضور داشته است.

«یک روز می روم»، «۳۳ روز»، «زبان مادری» و«به وقت شام» از جمله فلم های سینمایی است که پیر داغر در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فلم زبان مادری

پیرداغر در فلم به وقت شام

لازم به ذکر است، سریال «ساخت ایران» با بازی «پیر داغر» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر