نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1652
-
الف
+

بیوگرافی «صالح میرزا آقایی» بازیگر سریال های «گمگشته» و «احضار»

در این گزارش با بیوگرافی «صالح میرزاآقایی» بازیگر سریال های «گمگشته» و «احضار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «صالح میرزا آقایی» بازیگر سینما،تلویزیون و تیاتر ایرانی،متولد 1 ماه اسد(مرداد) سال 1349 خورشیدی در شهر تهران می باشد.

وی اولین تجربه حضور مقابل کمره تلویزیون را با برنامه صندوق پست در سریال کلاه قرمزی و بازی در آیتم های نمایشی آن به کارگردانی «ایرج طهماسب» و «حمید جبلی» در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

میرزا آقایی با حضور در فلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» نخستین تجربه سینمایی خود را سال ۱۳۷۴  خورشیدی رقم زد.

صالح میرزاآقایی علاوه بر کار بازیگری از سال ۱۳۷۴ به همکاری با مطبوعات سینمایی و فرهنگی پرداخته که حاصل این همکاری مجموعه مقالاتی در باب سینما و بازیگری می باشد.

وی با ایفای نقش در سریال «مختارنامه» در سال 1390 به کار گردانی «داوود میرباقری» و حضور در کنار بازیگران پرآوازه ای چون «فریبرز عرب نیا»، «مهدی فخیم زاده»، «انوشیروان ارجمند» و «ژاله علو» توانست تجربه خوبی کسب نموده و به شهرت برسد.صالح میرزا آقایی در مختارنامه

وی همچنین در فلم های سینمای «اعتراف»، «یتیم خانه ایران»، «فصل نرگس»، «شاید یک معجزه»، «یحیی سکوت نکرد»، «نیکان و بچه غول»، «استرداد»، «خنده در باران»، «محرمانه تهران»، «من و دبورا»، «شکلات»، «قدمگاه»، «هزاران زن مثل من»، «تو را دوست دارم»، «لژیون»، «خلبان»، «بوی پیراهن یوسف»، «فاتح» و «عبور از خط سرخ» بازی کرده است.

صالح میرزا آقایی

«مهر خوبان»، «قصه های زندگی، اپیزود تماشاخانه»، «شن های کف رود خانه»، «غریبه»، «گمگشته»، «روزهای بیاد ماندنی»، «هنگامه»، «باغ بلور»، «دایره تردید»، «تب سرد»، «رسم عاشقی»، «ریحانه»، «کلاه پهلوی»، «سال های برف وبنفشه»، «پریدخت»، «بچه های بهشت»، «سرزمین کهن»، «تعبیر وارونه یک رویا»، «آسمان من»، «عالیجناب»، «بانوی عمارت»، «گاندو»، «روزهای ابدی»، «احضار»، «آتش و باد» و «گیلدخت» از دیگر سریال هایی است که وی در آن هنرنمایی نموده است.

صالح میرزا آقایی در احضار

وی در سریال در حال نشر «احضار» نقش «افشین» دوست فرهاد را دارد که به دوست اش راهکاری های متعددی را بیان می کند.

سریال «احضار» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» تولید سال 1400 خورشیدی است.

«آرش مجیدی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «مرتضی کاظمی»، «آدرینا صادقی»، «مینو آذرمگین»، «نازنین هاشمی»، «دینا هاشمی»، «میلاد میرزایی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «على دهکردى»، «خیام وقار کاشانى»، «درسا بختیار»، «غزال نظر» و «صالح میرزاآقایى» از بازیگران این سریال می باشند.صالح میرزا آقایی در احضار

سریال «احضار» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

 هم چنان صالح میرزاآقایی در سریال در حال نشر «گمگشته»، در نقش «داوود» راننده شرکت سید جلال که مردی مومن و خیر است، بازی کرده است.

سریال «گمگشته» به کارگردانی «رامبد جوان» تولید سال 1380 خورشیدی می باشد.

داستان سریال گمگشته درباره فرد مومنی است كه در یک کمپنی معتبر كار می‌كند؛ چند نفر از خلافكاران او را می‌ربایند تا از فامیل وی اخاذی كنند؛ اما فرد سارق كه با مادرش زندگی می‌كند، شباهت خيلی زيادی به او دارد و به همين دليل خود را به جای او معرفی می کند و هيجان سریال از تقابل رفتارهای يك فرد متدين با فرد خلافكار شروع می‌شود.

سریال «گمگشته» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

صالح میرزا آقایی همچنین در سریال «احضار» ایفاگر نقش منفی «افشین» می باشد؛ فردی که راهکارهای متعددی را به دوستش «فرهاد» پیشنهاد می کند از قبیل جدایی از همسرش و ازدواج با دختری ثروتمند.

سریال «احضار» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» تولید سال 1400 خورشیدی است.

در خلاصه داستان سریال «احضار»  آمده است: «مائده» و «زهره» دختر عمه و دختر مامای «دایی» یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، «سوسن» و «شکیبا»، برای یک سفر تفریحی عازم شمال ایران شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن «محسن» خواستگار قبلى مائده  به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

«آرش مجیدی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «مرتضی کاظمی»، «آدرینا صادقی»، «مینو آذرمگین»، «نازنین هاشمی»، «دینا هاشمی»، «میلاد میرزایی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «على دهکردى»، «خیام وقار کاشانى»، «درسا بختیار»، «غزال نظر» و «صالح میرزاآقایى» از بازیگران این سریال می باشند.

سریال «احضار» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر