نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
419
-
الف
+

آهنگ «دختر بهار» با صدای «داوین نیکزاد» در مرحله فینال مسابقه نواهنگ+ ویدیو

در این گزارش اجرای آهنگ «دختر بهار» را با صدای «داوین نیکزاد» مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «داوین نیکزاد» برنده فصل دوم مسابقه آوازخوانی شبکه آی فیلم 2 با حضور درمرحله فینال فصل سوم مسابقه «نواهنگ»، آهنگی با عنوان «دختر بهار» را برای علاقه مندان این برنامه اجرا کرد.

«داوین نیکزاد» متولد سال 1379 خورشیدی و اصالتا اهل «هرات» است و از خردسالی به موسیقی علاقه مند بوده است.

این هنرمند جوان افغانستانی که در سبک های پاپ و کلاسیک آوازخوانی می کند، «محسن یگانه»، «فرزاد فرزین» و «احمد ولی» را به عنوان الگوهای هنری خود معرفی کرده است.

در ویدیو فوق آهنگ «دختر بهار» را با صدای «داوین نیکزاد» در مسابقه «نواهنگ» شنونده هستید.

لازم به ذکر است در فصل سوم مسابقه خوانندگی نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در مرحله اصلی 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و به ترتیب مراحل 18 بهترین، 9 بهترین، 7 بهترین و 5 بهترین را تا فینال این رقابت طی کردند.

در نهایت در مرحله فینال «نبیل الحان» به جایگاه مقام نخست، «رسول ساحل» مقام دوم فصل سوم مسابقه نواهنگ و «سعید ناروئی» رتبه سوم مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 را از آن خود کرد. 

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر