نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
690
-
الف
+

بازخوانی آهنگ محلی هراتی توسط «سعید ناروئی» در مسابقه «نواهنگ»+ویدیو

در این ویدیو آهنگ هرنمایی «سعید ناروئیی» در مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «سعید ناروئی» از اشتراک کنندگان گروه 18 بهترین فصل سوم مسابقه «نواهنگ» آهنگ محلی هراتی با عنوان «کاش دیگر غم نباشد» را بازخوانی کرد.

ناروئی هنرمند اهل هرات که حدود 10 سال در عرصه موسیقی کار کرده و علاقه ای خاصی به آهنگ های غزل و آهنگ های محلی دارد.

کد رای دهی «سعید ناروئی» در مسابقه نواهنگ، 118می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

گفتنی است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان امروز دوشنبه 8 حوت (اسفند) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

قابل ذکر است با مشخص شدن منتخب مردمی آخرین گروه مرحله 18 بهترین آوازخوان های جوان به شمول «غلام سرور حسینی»، «نبیل الحان»، «مصطفی افتخاری»، «حبیب مهاجر»، «چهارشنبه علاوت»، «مشعل شمسی»، «محمدرضا احمدی» و «بهزاد عزیزی» در قالب مرحله 9 بهترین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «کاش دیگر غم نباشد» با صدای «سعید ناروئی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

م ا

نظر شما
ارسال نظر