نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
465
-
الف
+

«عظیم حکیمی»: «نواهنگ» بهترین نقطه شروع برای جوانان علاقه مند به موسیقی است

دراین گزارش اجرای آهنگ «با هر سپیده یاد تو آغوش می شود» با صدای «عظیم حکیمی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «عظیم حکیمی» از اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» در هجدمین مرحله این مسابقه آهنگ «با هر سپیده یاد تو آغوش می شود»را بازخوانی کرد.

عظیم  حکیمی در مصاحبه با شبکه جهانی آی فیلم2، بیان داشت: من از دوران کودکی دوست داشتم در عرصه فوتبال و آواز خوانی به صورت مسلکی فعالیت نمایم که بلاخره امروز با عنایت و همکاری بی جانبه شبکه آی فیلم2 و با برگزاری برنامه نواهنگ توانستم در استیژ آرزوهایم آواز بخوانم.

آقای حکیمی در ادامه افزود: به سبک پاپ علاقه ای خاص دارم و چون در مسیر پاپ بیشتر فضا عاشقانه است، دوست دارم موضوعات اجتماعی را هم وارد سبک پاپ بکنم.

وی هم چنان ابراز داشت: نواهنگ بهترین نقطه شروع برای جوانان علاقه مند به موسیقی است، به خصوص افرادی که استعداد و علاقه خوانندگی دارند ولی توان و زمینه های لازم برای پیش برد این مسیر را ندارند،نواهنگ برایشان بهترین گزینه است.

«عظیم حکیمی» نتوانست نظر هیات داوران این مسابقه به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب کند از این رو برای ورود به مرحله 9 بهترین نیازمند رای مردمی است.

کد رای دهی «عظیم حکیمی» در مسابقه نواهنگ، 110 می باشد و طرفداران و علاقه مندان وی می توانند آرای خود را از طریق این کد ارسال نمایند.

قابل ذکر است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 1حوت (اسفند) آرای خویش را به خواننده مورد علاقه خود ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد. 

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق آهنگ «با هر سپیده یاد تو آغوش می شود» را با صدای «عظیم حکیمی» تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر