نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
564
-
الف
+

اجرای پرشور «محب تابان» در مرحله 18 بهترین «نواهنگ»+ ویدیو

در این گزارش هنرنمایی «محب تابان» در مرحله 18 بهترین مسابقه «نواهنگ» با اجرای آهنگ «بیایید بیایید» را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «محب تابان» آوازخوان اهل هرات در مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه خوانندگی «نواهنگ»، در دومین اجرای خود آهنگ «بیایید بیایید که گلزار دمیده است» از «احمد ظاهر» را بازخوانی کرد.

این هنرمند 30 ساله نزدیک به 10 سال است که در حوزه موسیقی فعالیت دارد.

«محب تابان» نتوانست نظر هیات داوران این مسابقه به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» را جلب کند از این رو برای ورود به مرحله 9 بهترین نیازمند رای مردمی است.

کد رای دهی «محب تابان» در مسابقه نواهنگ، 109 می باشد و طرفداران و علاقه مندان وی می توانند آرای خود را از طریق این کد ارسال نمایند.

قابل ذکر است بیننده گان نواهنگ می توانند تا پایان روز دوشنبه 1حوت (اسفند) آرای خویش را به خواننده مورد علاقه خود ارسال نمایند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنید. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در این مرحله از برنامه اشتراک کنندگانی که به مرحله 18 بهترین راه پیدا کرده اند در قالب سه گروه شش نفره با هم به رقابت خواهند پرداخت و از هر گروه دو نفر با رای داوری و یک نفر با آرای مردمی به مرحله 9 بهترین صعود خواهند کرد. 

مسابقه خوانندگی «نواهنگ 3» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در ویدیو فوق آهنگ «بیایید بیایید که گلزار دمیده است» را با صدای «محب تابان» نظاره گر خواهید بود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر