نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1321
-
الف
+

با «دایی جلال» سریال «شمعدونی» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «قدرت الله ایزدی» بازیگر سریال «شمعدونی» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2،«قدرت الله ایزدی» بازیگر نقش «دایی جلال» سریال در حال نشر«شمعدونی» متولد سال 1335 در اصفهان است.

وی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی، کمیدین و هنرپیشه اهل ایران است.

در سال 1358 در آموزش و پرورش به عنوان معلم مکتب مصروف کار شد و پس از مدتی در آثار نمايشی به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد.

«یک در دو هزار دردسر»، «تئاتر در صحنه»، «افسانه»، «عروس نمایشگاه»، «رؤیای ژاپن» و «خواستگاری» از جمله آثار نمایشی با بازی «قدرت الله ایزدی» می باشد.

قدرت الله ایزدی

ایزدی نخستین بار سال 1385 به عمر 50 سالگی در سریال «کارآگاه رشید» به کارگردانی «محسن موسویان» در قاب تلویزیون در کنار هنرمندانی همچون «مهین شهابی»، «بهزاد رحیم‌خانی» و «پری کربلایی» حضور پیدا کرد.

این هنرمند ایرانی در سریال های «رشید فراری»، «بخاطر من»، «سکسکه بی بی»، «کاراگاه رشید»، «اینجا خانه من است»، «یکی بود یکی نبود»، «ارثیه پدری»، «برای آخرین بار»، «دنیای آینده» و فلم های «سفر به خیر»، «اتل متل توتوله» و «بازگشت لوک خوش شانس» ایفای نقش داشته است.

قدرت الله ایزدی

«قدرت الله ایزدی» همچنین در سمت کارگردان در فلم های کوتاه «مروارید»، «ببین و بپز» و سریال «الم شنگه» نیز فعالیت داشته است.

قدرت الله ایزدی

گفتنی است، سریال «شمعدونی» با هنرنمایی «قدرت الله ایزدی» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر