نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2873
-
الف
+

هنرنمایی اولین آوازخوان تاجیکستانی راه یافته به مسابقه «نواهنگ» + ویدیو

در این گزارش هنرنمایی «چهارشنبه علاوت» اولین اشتراک کننده تاجیکستانی راه یافته به مسابقه آوازخوانی نواهنگ را نظاره می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «چهارشنبه علاوت» اولین اشتراک کننده تاجیکستانی راه یافته به فصل سوم مسابقه «نواهنگ» که در گروه «رودکی» حضور داشت آهنگ محلی «سلام و صد سلام ای نور دیده» را بازخوانی کرد.

این هنرمند جوان تاجیکستانی توانست با اجرای زیبای خود نظر داوران مسابقه نواهنگ به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» را جلب کند و به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کند.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در ویدیو فوق اجرای آهنگ «سلام و صد سلام ای نور دیده» با صدای «چهارشنبه علاوت» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

گفتنی است تا کنون از بین اشتراک کنندگان مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «حبیب مهاجر»، «مصطفی افتخاری»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی»، «مصطفی اصلان»، «بصیر فیضی»، «فرهاد صدیقی»، «مشعل شمسی»، «چهارشنبه علاوت» و «رسول ساحل» با رای هیات داوری و «محب تابان»، «نبیل الحان»،«مصطفی بارز»، «ناصر زمانی» و «سید مصطفی حسینی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کردند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
جمشيد

سلام بسيار عالي.