نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
656
-
الف
+

اجرای آهنگ «فتادم ز عشقت به دریایی غم» در مسابقه «نواهنگ» آی فیلم2

در این گزارش اجرای آهنگ «فتادم ز عشقت به دریایی غم» با صدای «فریدون خانی» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «فریدون خانی» از اشتراک کنندگان گروه «خیام نیشابوری» فصل سوم مسابقه آوازخوانی نواهنگ، آهنگ «فتادم ز عشقت به دریایی غم» از «شاه رسول قاسمی» یکی از داوران مسابقه نواهنگ را بازخوانی کرد.

آقای خانی مسابقه نواهنگ را یک برنامه زمینه ساز برای شکوفایی استعدادهای دنیا هنر و موسیقی یاد نموده و بیان داشت: نواهنگ یکی از نمادهای هم بستگی و هم پذیری بین دو کشور هم زبان می باشد.

کد رای دهی «فریدون خانی» در مسابقه نواهنگ، 126 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد رای خود را به خواننده مورد علاقه شان ارسال نمایند.

در ویدیو بالا اجرای آهنگ «فتادم ز عشقت به دریایی غم» با صدای «فریدون خانی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

گفتنی است بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 11 دلو (بهمن) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت می کنند و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر