نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
656
-
الف
+

راه یابی «مصطفی اصلان» و «بصیر فیضی» به مرحله 18 بهترین مسابقه نواهنگ

«مصطفی اصلان» و «بصیر فیضی» از گروه «حافظ شیرازی» به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

به گزارش آی فیلم 2، چهارمین گروه مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با عنوان «حافظ شیرازی» با رقابت هفت اشتراک کننده افغانستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» برگزار شد.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در این مرحله هفت تن به شمول «مصطفی اصلان»، «ناصر زمانی»، «رضا سعیدی»، «عبدالناصر رئوفی»، «محمد رفیع الکوزی»، «بصیر فیضی» و «فهیم یوسفی» در قالب گروه «حافظ شیرازی» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «مصطفی اصلان» و «بصیر فیضی» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند. 

همچنین آقایان «ناصر زمانی» با کد رای دهی 102، «رضا سعیدی» با کد رای دهی 103، «عبدالناصر رئوفی» با کد رای دهی 104، «محمد رفیع الکوزی» با کد رای دهی 105و «فهیم یوسفی» با کد رای دهی 106 به رای مردمی سپرده شدند.

بر این اساس، بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 4 دلو (بهمن) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند.

لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر