نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
606
-
الف
+

هنرنمایی «جلیل امیری» در مسابقه نواهنگ با آوازی از «فیاض حمید»+ ویدیو

در این گزارش آهنگ «سیم خاردار» را با صدای «جلیل امیری» در فصل سوم مسابقه نواهنگ نظاره گر هستید.

به گزارش آی فیلم 2، «جلیل امیری»از اشتراک کنندگان  مرحله 42 بهترین فصل سوم مسابقه آوازخوانی نواهنگ که در گروه «سنایی غزنوی» حضور داشت در اولین اجرای خود آهنگی با عنوان «سیم خاردار» از «فیاض حمید» را بازخوانی کرد.

فصل سوم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

لازم به ذکر است کد رای دهی «جلیل امیری» در مسابقه نواهنگ، 119 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

بر این اساس بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 20 دی ماه (جدی) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

 در ویدیو فوق آهنگ «سیم خاردار» را با صدای «جلیل امیری» شنونده هستید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر