نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
685
-
الف
+

با هم تماشا کنیم؛ آهنگ «همه جا دکان رنگ است» با صدای «احمد فرید فانوس»+ویدیو

در این گزارش آوازخوانی «احمد فرید فانوس» در فصل سوم مسابقه نواهنگ را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد فرید فانوس» آوازخوان اهل«هرات» در فصل سوم مسابقه آوازخوانی نواهنگ در گروه «مولانا» اشتراک داشت و با بازخوانی آهنگی از «استاد اکبر نیکزاد» با دیگر اشتراک کنندگان به رقابت پرداخت.

فصل سوم مسابقه نواهنگ با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

در قسمت نخست این برنامه از بین 7 اشتراک کنننده «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به عنوان منتخب هیات داوران  و «محب تابان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه مولانا برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

 در دومین گروه مرحله 42 بهترین دور سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با عنوان «سنایی غزنوی»نیز 7 اشتراک کننده به شمول «حبیب مهاجر»، «مصطفی میرزایی»، «مصطفی افتخاری»، «نبیل الحان»، «جلیل امیری»، «رضا نوری» و «آرمان رحمانی» با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها «حبیب مهاجر» و «مصطفی افتخاری» به مرحله 18 بهترین راه پیدا کردند.

در ویدیو فوق آهنگ «همه جا دکان رنگ است» با صدای «احمد فرید فانوس» را مشاهده می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر