نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
771
-
الف
+

اختصاصی؛ رقابت گروه «سنایی غزنوی» در مسابقه آوازخوانی نواهنگ

رقابت گروه «سنایی غزنوی» در فصل سوم مسابقه نواهنگ را امشب در شبکه آی فیلم 2 نظاره گر باشید.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت دوم مسابقه «نواهنگ 3» امشب جمعه 16 جدی(دی) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت تهران، 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این قسمت از برنامه «حبیب مهاجر»، «مصطفی میرزایی»، «مصطفی افتخاری»، «نبیل الحان»، «جلیل امیری»، «رضا نوری» و «آرمان رحمانی» در قالب گروه هفت نفره با عنوان «سنایی غزنوی» با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت خواهند کرد و از بین این هفت هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

لازم به یادآوری است در قسمت نخست این برنامه از بین هفت اشتراک کنننده «محمدرضا احمدی» و «غلام سرور حسینی» به عنوان منتخب هیات داوران و «محب تابان» با کسب بالاترین درصد آراء به عنوان منتخب مردمی گروه مولانا برگزیده شده و به مرحله 18 بهترین فصل سوم مسابقه نواهنگ راه پیدا کردند.

م ا  

نظر شما
ارسال نظر