نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3105
-
الف
+

آغاز نشر سریال «نوروز رنگی» در آی فیلم2

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «نوروز رنگی» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «زن بابا»، قسمت اول سریال «نوروز رنگی» امشب از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سریال کمیدی «نوروز رنگی» به کارگردانی «علیرضا مسعودی» تولید سال 1400 خورشیدی می باشد.

این مجموعه تلویزیونی داستان یک خانواده فقیر نشین مشهدی در نوروز سال 1367 را روایت می‌کند.پدر خانواده که صاحب 5 پسر و 2 دختر است از یک نفر طلب دارد که قادر به پرداخت آن نمی باشد از این رو وی یک تلویزیون رنگی را به صورت امانت به این خانواده می سپارد تا در صورت تامین نشدن پول آن را بفروشند.

بعد از مدتی پدر همراه با بقیه خانواده به مسافرت می‌روند و به «جواد» اخطار می‌دهد که حق ندارد به تلویزیون دست بزنند...

«رابعه اسکویی»، «جواد خواجوی»، «هادی عامل هاشمی»، «یوسف تیموری»، «شهرام قائدی»، «پریسا مقتدی»، «شاهو رستمی»، «سیمین بهفر»، «الهه جعفری»، «سیاوش مفیدی»، «علیرضا مسعودی»، «سینا رازقی»، «محمد اسلامی»، «ماهان عبدی»، «سجاد حسین‌پور»، «سیما خالقی»، «الهه یگان‌پور»، «حدیثه زارعی»، «حمیدرضا حافظ شجری»، «پویا ریحانی» و «علی انوریان یزدی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

امشب در قسمت اول سریال «نوروز رنگی» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، خواهید دید؛ «جواد» پسر کلان یک فامیل پر جمعیت می باشد که در مشهد زندگی می کند و به خاطر سن و سالش چالش های زیادی را در بین اعضای خانواده و در لیسه تجربه می کند؛ از سوی دیگر با به پایان رسیدن روزهای آخر ماه حوت (اسفند)  و فرا رسیدن عید «اعظم تهرانی» مادر خانواده می خواهد برای اولادش خرید کند اما ...

 سریال «نوروز رنگی» هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر