نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1715
-
الف
+

«نسیم باقریان» بازیگر سریال «بچه مهندس» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «نسیم باقریان» بازیگر سریال «بچه مهندس4» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «نسیم باقریان» کرکتر «الناز مافی» در سریال در حال نشر «بچه مهندس 4» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران متولد 23 اسد (مرداد) سال  1370 خورشیدی می باشد.

وی دارای مدرک لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی می باشد و بازیگری را از تیاتر شروع کرده است.

این هنرمند ایرانی اولین بار سال 1399 وقتی 29 ساله بود پس از تست برای بازی در سریال «بچه مهندس 3» انتخاب شد تا اولین حضور خود را در عرصه بازیگری تجربه کند.

نسیم باقریان

 باقریان در فصل سوم این سریال در کناز بازیگرانی چون «فرهاد قائمیان»، «کامران تفتی»، «ثریا قاسمی»، «روزبه حصاری»، «سعید کریمی» و «مهشید جوادی» حضور داشت.

وی در این سریال نقش «الناز مافی» دختری مغرور، از خود راضی و البته بد طینت را بازی می کند که با «جواد جوادی» رقابت می کند اما در نهایت از دانشگاه اخراج می شود.

همچنین این بانوی هنرمند در سال 1400 خورشیدی در فصل چهارم «بچه مهندس» نیز ایفای نقش دارد.

نسیم باقریان

داستان فصل چهارم سریال بچه مهندس درباره ساخت طیاره ای بدون سرنشین توسط گروه امنیت ملی ایران می باشد که با همکاری تیم «جواد جوادی» قصد راه اندازی آن را دارند؛ از سوی دیگر «بچه مهندس 4» در کنار این موضوعات اصلی، به مسائل مربوط به جوانان ازجمله ازدواج، دانشگاه و اشتغال نیز توجه کرده است.

گفتنی است سریال «بچه مهندس» با نقش آفرینی «نسیم باقریان» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر