نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3633
-
الف
+

بازیگر «همایون» سریال «خواب و بیدار» را بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «انوشیروان فاطمی» بازیگر سریال «خواب و بیدار» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «انوشیروان فاطمی» کرکتر«همایون صاحب جم» در سریال در حال نشر «خواب و بیدار» از سال 1372 حضور در عرصه تیاتر و نمایش را با گروه‌های نمایشی دانشگاه آزاد آغاز کرد.

انوشیروان فاطمی

وی در سال 1380 با حضور در کلاس‌های بازیگری مرحوم «حمید سمندریان» مسیر کاری خود را تغییر داد. 

«انوشیروان فاطمی» در یک مصاحبه از نحوه ورودش به عرصه بازیگری اظهار کرده است: «مهدی فخیم زاده» در کلاس‌های بازیگری زنده یاد سمندریان به‌ عنوان استاد بازیگری فعالیت داشت، به خاطر تمرین هایی که قبل کلاس داشتم از نوع کارم راضی بودند، تا اینکه مرا برای نقش همایون در سریال «خواب و بیدار» انتخاب کردند.

انوشیروان فاطمی

فاطمی هرچند در این مجموعه نقش کوتاهی را پذیرفت ولی همین حضور کوتاه و البته موثر باعث شد در آثار بعدی فخیم‌زاده حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری داشته باشد.

وی سال 1384 در سریال «حس سوم» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» در کنار هنرمندانی چون «نسرین مقانلو»، «لیلا برخورداری» و «حبیب دهقان‌نسب» همکاری داشت.

انوشیروان فاطمی

انوشیروان فاطمی

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «عکاسخانه»، «ساختمان ۸۵»، «بی صدا فریاد کن»،  «هم نفس» و فلم های «به تهران خوش آمدید»، «شبانه»، «محبوبه»، «وقتی همه خوابیم» و «دوئل» بازی کرده است.

انوشیروان فاطمی

گفتنی است سریال  «خواب و بیدار» با هنرنمایی «انوشیروان فاطمی» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر