نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1307
-
الف
+

امروز در «خوش نشین ها» می بینید؛ غافلگیری «دانیال» از ناپدید شدن «اردشیر»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین اتفاقات قسمت اول سریال «خوش نشین ها» را مشاهده می کیند.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن سریال «سیمرغ»، اولین قسمت سریال «خوش‌نشین‌ها» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود. سریال «خوش‌نشین‌ها» به کارگردانی «سعید آقاخانی» تولید سال 1389 است.

داستان این سریال در خصوص کلاه برداری از یک شرکت بزرگ و تعداد بسیار زیاد سهامداران است که مدیرعامل آن علیرغم اظهار بی گناهی، مظنون شماره یک این کلاهبرداری به شمار می رود. در این بین اتفاقات پولیسی، عاشقی و خنده داری نیز رخ می دهد که بر جذابیت این سریال می افزاید.

در این سریال طنز اجتماعی بازیگرانی چون «علی صادقی»، «مرجان گلچین»، «حمید لولایی»، «سپند امیرسلیمانی»، زنده یاد«سیروس گرجستانی»، «مهران رجبی» و «محمد کاسبی» حضور دارند.

امروز در قسمت اول سریال «خوش نشین ها» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «دانیال» به همراه مادر و خواهرش از سفر باز می گردد اما پدر خانواده برای دیدن آنها به میدان هوایی نمی آید، پس از اتفاقات فراوان دانیال، سارا و آفاق به منزل رفته تا از احوال «اردشیر» با خبر شوند اما ...

بر این اساس سریال «خوش نشین ها» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر