نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1161
-
الف
+

قسمت اول سریال «بچه های هور» را از آی فیلم 2 تماشا کنید+ویدیو

قسمت اول سریال «بچه های هور» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «قصه های یاسین»، سریال «بچه های هور» به کارگردانی «عبدالله باکیده» امروز از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

سریال «بچه های هور» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت کشیان» تولید سال 1384 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جوانی به نام هاشم که کارش حمل مسافر با قایق است، با مردی به نام خالد مواجه می‌شود که قاتل پدرش است. همه نگران قتل خالد هستند. او به دلیل تعهدی که داده قرار است تا بعد از ازدواج خواهرش «عبیر» با برادر مقتول «سبحان» دهکده را ترک کند اما...

زنده یاد «داوود رشیدی»، «علی اوسیوند»، «حمیرا ریاضی»، «افسون افشار»، «اصغر نقی زاده»، «احمد کاوری»، «نیلوفر هوشمند»، «حامد کلاهداری»، «صابر ابر»، «محمد الهی»، «مینا نوروزی»، «فرامرز واحد»، «حسین توشه»، «فرشید زارعی فرد»، «مهران ضیغمی»، «علی سلیمانی» و «فریده دریامج» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «بچه های هور» که از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر می شود می بینید؛ «خالد» که در گذشته های دور به خاطر ازدواج با دختری به نام یرزا نامزد وی را به قتل می رساند بعد از سال ها با پسرش دوباره به روستا باز می گردد؛ از سوی دیگر یزرا که کینه عمیقی از خالد در دل دارد به سراغ وی می رود و ...

سریال «بچه های هور» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر