نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4379
-
الف
+

بیوگرافی بازیگر نقش «تابان» در سریال «خانه امن»+تصاویر

در این گزارش با «نیلوفر کوخانی» بازیگر نقش «تابان» در سریال «خانه امن» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «نیلوفر کوخانی» بازیگر نقش «تابان» در سریال در حال نشر «خانه امن» متولد 2 سنبله (شهریور) سال  1369 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون  ایران است.

نیلوفر کوخانی

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی و دانش آموخته طراحی لباس و فشن دیزاین می‌باشد که فعالیت خود را از پشت صحنه عرصه هنر شروع کرد.
 نیلوفر کوخانی
 اولین بار سال 1391 وقتی 22 ساله بود در فصل دوم «ستایش» نقش کوتاهی را ایفا کرد.

بعد از چند تجربه کوتاه برای دومین بار سال 1395 با سریال «چرخ و فلک» در ایپزود نوری دوباره وارد عرصه بازی شد سپس به عنوان دستیار کارگردان در چند کار حضور داشت.

نیلوفر کوخانی کنار دستیاری اول کارگردانی، در سریال «تاریکی شب روشنایی روز» به عنوان بازیگر نقش اول در کنار «امیرحسین مدرس» و «فرهاد قائمیان» مقابل کمره رفت.

کوخانی

وی در خزان 1399 با سریال استخباراتی «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» بعد از دو سال به قاب تلویزیون بازگشت.

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال «همبازی» در نقش «آوا امجدی» در کنار بازیگرانی همچون «مهسا نوعی»، «کامران تفتی»، «محیا دهقانی» و «علی اوسیوند» نیز ایفای نقش داشت.

نیلوفر کوخانی

سریال «همبازی» که چندی پیش از شبکه آی فیلم 2 نشر شد؛ ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم «وحید حسن زاده» و «مریم اسمی خانی» با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

لازم به ذکر است «نیلوفر کوخانی» در سریال های «قورباغه»، «سرجوخه» و فلم های سینمایی «تردید» و «دختران زمستان» هم بازی کرده است.

نیلوفر کوخانی نیلوفر کوخانی

 سریال «خانه امن» با هنرنمایی «نیلوفر کوخانی» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران و کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین