نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1695
-
الف
+

«محمد هادی قمیشی» از طراحی صحنه تا بازی در سریال «پس از باران»+ویدیو

«محمد هادی قمیشی»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم 2، برنامه «خارج از کادر» با حضور«محمد هادی قمیشی» بازیگر، طراح صحنه و لباس و کارگردان اهل ایران امشب 26 اسد(مرداد) از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

 قمیشی1 حمل (فروردین) سال 1340 در دزفول به دنیا آمد.

در سال 1362 وارد دانشكده هنرهای زيبا دانشگاه تهران شد و در رشته نقاشی مصروف به تحصيل گرديد. در كنار تحصيلات دانشگاهی مشغول به كار در گروه های تیاتری شد و چندين نمايش كار كرد كه از جمله  آن ها «خوشه های خاكستری»، «غروب يک بركه»، «آئينه»، «پرنده های شط»، «مثنوی كوچه» و «مرگ» را می توان نام برد.

 اولين بازی اش را در فلم كوتاه «ديوانه از قفس پريد» به كارگردانی «محمود مزرعتی» را انجام داد و در فلم سينمايی «عبور» نيز بازی كرد.

وی سپس به عنوان طراح صحنه و دستيار كارگردان و بازيگر در فلم سينمايی «تا مرز ديدار» حضور پيدا كرد و همزمان در فلم سينمايی «الماس بنفش» نیز ایفای نقش داشت.

مهم‌ترین آثار محمدهادی قمیشی در حرفه‌ طراح صحنه، سریال های «بهترین نقش زندگی»، «مامور بدرقه»، «لبه تاریکی»، «خانه‌ای در تاریکی»، «دنیای شیرین»، «ستاره قطبی» و «فرار» است.

«محمد هادی قمیشی» همچنین در سریال های «جیران»، «زخم کاری»، «ستایش3»، «پریا»، «برادر»، «شهرزاد1»، «خانه ای در تاریکی»، «خوش رکاب»، «پس از باران» نیز هنرنمایی کرده است.

گفتنی است برنامه «خارج از کادر» با حضور «محمد هادی قمیشی» امشب 26 اسد(مرداد) 1401 ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر