نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
729
-
الف
+

امروز در «هاتف» می بینید؛ شکست «ریحانه» در محکمه و آخرین وصیت «ابراهیم»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «هاتف» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «مرضیه»، قسمت اول سریال «هاتف» به کارگردانی «داریوش یاری» امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «هاتف» به نویسندگی «فروغ فروهیده» محصول سال 1396 و در مورد یک خبرنگار به نام ریحانه فیاض است که به اصرار پدرش راهی سفر زیارتی کربلا می‌شود. در این سفر  پدرش بر اثر سکته قلبی فوت می‌کند و او را با یک وصیت مبهم رها می‌کند. وصیتی که زندگی ریحانه و خانواده اش را وارد چالش‌های جدیدی می‌کند ...

«حمید گودرزی»، «زیبا بروفه»،«محمد حاتمی»، «شهرام قائدی»، «محمد فیلی»، «کاظم بلوچی»، «سید مهرداد ضیایی»، «بهزاد خداویسی»، «مریم بوبانی»، «کمند امیرسلیمانی»، «مریم کاویانی»، «رزیتا غفاری»، «علیرضا نعمت‌اللهی» و «مهرداد ایل بیگی» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «هاتف» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید؛ «ریحانه فیاض» که یک خبرنگار پیگیر و ماجراجو است به دلیل نشر یک خبر در محکمه حاضر شد و با نیامدن شاهدانش محکوم می شود؛ «دانیال» همسر ریحانه که به خاطر بدهکاری های زیاد ورشکسته شده مدت ها است که به دنبال مهاجرت از ایران است و بلاخره یک بورسیه تحصیلی به وی تعلق می گیرد؛ از سوی دیگر «ابراهیم فیاض» پدر ریحانه که به فردی به نام «باقر حکیمی» مقروض است با مرگ نابه هنگام «باقر» دچار عذاب وجدان شده و به خاطر جبران اعمالش تصمیم می گیرد تا به همراه «ریحانه» به سفر زیارتی برود اما...

براساس این گزارش،سریال «هاتف» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر