نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3287
-
الف
+

تحریم فلم «لال سینگ چادا» با بازی «عامر خان» از سوی تماشاگران بالیوود

فلم های «لال سینگ چادا» با بازی «عامر خان» و «راکشابندان» با هنرنمایی «آکشی کومار» در وضعیت نامطلوب فروش قرار دارند.

به گزارش آی فیلم2، اوضاع فروش فلم مورد انتظار و پروژه عظیم «لال سینگ‌چادا» یا همان نسخه هندی «فارست گامپ» با بازی و تهیه کنندگی «عامر خان» همزمان با اکران خوب نیست و آمارهای اولیه نشان‌می دهد این فلم‌حتی پایین تر از فلم های «83» و «بول بولایا» قرار می گیرد. 

فارست گامپ هندوستان

گفتنی است همچنین فلم «راکشابندان» با بازی «آکشی کومار» نیز در شرایط خوبی نیست اما ممکن است پیشرفت های بهتری نسبت به «لال سینگ‌چادا» داشته باشد.

صنعت فلمسازی هند انتظار یک افتتاحیه بین 25 تا 30 کروری را داشت و احتمالا ناامید خواهد شد. با این حال «لال سینگ‌چادا» امروز یک افتتاحیه بسیار آرام حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سطح توقعات را داشت.

همه چیز به محتوای  فلم «لال سینگ‌چادا» بستگی دارد که ظاهرا با توجه به بازسازی «لال سینگ‌چادا» از اثر شاهکار «فارست گامپ»، انتظارات برآورده نشده است و نه «لال سینگ‌چادا» و نه «راکشابندان» جذابیت اولیه برای مخاطبان را نداشته اند.

مدتی قبل «کارینا کاپور» بازیگر فلم «لال سینگ‌چادا» در یک مصاحبه آنلاین در مورد اینکه چرا بالیوود میراثی است و به بازیگرانی که از خانواده‌های سینماگران نیستند، زیاد چانس داده نمی‌شود چنین گفته بود: «شما هستید که برای تماشای فلم‌های ما به سینما می‌روید، اگر دوست ندارید نروید.» اکنون این ویدیو دست ‌به دست می گردد و مردم به یکدیگر یادآوری می‌کنند که برای تماشای «لال سینگ چادا» نروید.

لازم به ذکر است اظهارات «عامر خان» در زمان فلمبرداری «لال سینگ‌چادا» در ترکیه در خصوص نا امنی های هندوستان نیز از عوامل تحریم فلمش از سوی تماشاگران هندوستانی برشمرده می شود.

 روز گذشته «لال سینگ‌چادا» فقط ۴۷ هزار بلیت پیش فروش کرده بود. این در حالی است که حداقل باید 120 هزار بلیت به فروش برسد تا به فروش متوسط دست یابد.

بیشتر بخوانید:

«فارست گامپ» هندی کی اکران می‌شود؟

کرونا به سراغ «عامرخان» رفت

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر