نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
730
-
الف
+

امروز در «دلدار» می بینید؛ بازداشت شدن «سامان» توسط پولیس

قسمت بیست و پنجم سریال «دلدار» را امشب از شبکه آی فیلم2 تماشا کنید.

امروز در قسمت بیست و پنجم سریال «دل دار» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود می بینید: «شادی» برای بار دوم زمینه دیدار پدر «پژمان» و «سامان» را فراهم می کند و به دنبال درگیری بین آنها در این ملاقات آتش سوزی رخ میدهد که منجر به بازداشت شدن «سامان» می گردد؛ از سوی دیگر «مرتضی» می خواهد از دستگیری «سامان» سواستفاده کند و از «شادی» اخاذی نماید ولی ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دلدار» به کارگردانی «جمشید و نوید محمودی» و نویسندگی «علیرضا محمدی»و «مهدی حمزه» محصول سال 1398 است.

این سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر از طبقه متوسط بدنه داستان را به تصویر می کشد. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام آرش است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند. 

«محمد رضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

 سریال «دلدار» هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ

نظر شما
ارسال نظر