نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
974
-
الف
+

امروز در سریال «مرضیه» می بینید؛ غافلگیری «مرضیه» و فعالیت های مشکوک «علی»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «مرضیه» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال «زندگی به شرط خنده»، قسمت اول سریال «مرضیه» به کارگردانی «فلورا سام» امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

این سریال اولین بار در محرم سال 1398خورشیدی نشر شد و جزو آخرین فعالیت‌های زنده‌یاد «ماه‌چهره خلیلی» بازیگر مشهور ایرانی می باشد. 

مرضیه روایت زندگی بانوی داکتر جراحی به نام «مرضیه شکیبا» و همسر روزنامه نگارش به نام «علی» می باشد. علی که هرساله خانه خود را در اختیار تکیه خانه محرم امام حسین(ع) قرار می دهد در ارتباط با یک زن به جزییات اختلاس و مفاسد اقتصادی بزرگی دست می یابد که مسیر زندگی خانواده را تغییر می دهد و ...

زنده‌یاد «ماه چهره خلیلی»، «داریوش ارجمند»، «امیرحسین صدیق»، «گوهر خیراندیش» و «پژمان بازغی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «مرضیه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، خواهید دید؛ «مرضیه شکیبا» داکتر جراحی است که به همراه همسر روزنامه نگارش «علی» زندگی آرام و عاشقانه ای دارد؛ «احسان» برادر مرضیه که همکار علی است به شدت نگران کنجکاوی های همسر خواهرش است و او را زیر نظر دارد. او به صورت اتفاقی مکالمه تلفنی علی را می شنود. از این رو وی را تعقیب می کند و ...

براساس این گزارش، سریال «مرضیه» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر