نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2300
-
الف
+

قسمت اول سریال «دبیرستان خضراء» امروز از آی فیلم۲

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «دبیرستان خضراء» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم2، با به پایان رسیدن سریال «سمندون»، قسمت اول سریال «دبیرستان خضراء» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«دبیرستان خضراء» به کارگردانی «اکبر خواجویی»، محصول سال ۱۳۷۵ / ۱۳۷۴ است.

محوریت  اصلی قصه  سریال «دبیرستان خضراء» روی شخصیت شکیبه با بازی «آزیتا حاجیان»معلم نمونه معارف است که سعی می‌کند با فعالیت‌های مثبت و ثمر بخش خود چهره‌ای مناسب از این قشر آموزشی در مکاتب به نمایش بگذارد. شکیبه با ارتباطی که با دختران نوجوان دارد، دغدغه‌های آن‌ها را بررسی می‌کند.

«آزیتا حاجیان»، «نیکو خردمند»، «مریلا زارعی»، «آناهیتا همتی»، «آزیتا لاچینی»، «فاطمه طاهری»، «پروین دخت یزدانیان» و «پریدخت امیر حمزه» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

امروز در قسمت اول سریال «دبیرستان خضراء» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «شکیبه» معلمی دلسوز و مهربان می باشد که همواره به فکر دانش آموزان است، وی بعد از مدت ها، یکی از شاگردانش را با نام «لیلا» ملاقات می کند و با خبر می شود که قصد دارد به لیسه (دبیرستان) خضراء منتقل شود، شکیبه تلاش می کند تا کارهای انتقال وی را پیگیری کند اما...

سریال «دبیرستان خضراء» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر