نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
875
-
الف
+

امروز در «دلدار» می بینید؛ حقه بازی های کامیار باعث تشویش آرش و پدر رونا می شود+ویدیو

قسمت چهارم سریال «دلدار» را امروز از آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دلدار» به کارگردانی «جمشید و نوید محمودی» و نویسندگی «علیرضا محمدی»و «مهدی حمزه» تولید سال 1398 هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

در قسمت چهارم سریال «دلدار» می بینید که: کامیار شوهر سابق رونا با حقه بازی هایش باعث ایجاد درگیری ذهنی آرش و پدر وی می گردد، پژمان بعد از مدت ها جرات می کند تا حرف دلش را به دختری(ستاره) که دوستش دارد، بزند ...

در خلاصه کلی داستان این سریال آمده‌ است: ماجرای عشق چند دختر و پسر از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می دهد. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام آرش است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند. 

«محمد رضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

 لازم به یادآوری است سریال «دلدار» هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل و تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر