نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1337
-
الف
+

امروز در «دلدار» می بینید؛ چالش های فراوان پیش روی جوانان+ویدیو

قسمت اول سریال «دلدار» را امشب از آی فیلم2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «دلدار» به کارگردانی «جمشید و نوید محمودی» و نویسندگی «علیرضا محمدی»و «مهدی حمزه» تولید سال 1398 است.

در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است: «دیرست که دلدار پیامی نفرستاد»  سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر می باشد که باز هم خانواده هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می دهد و در مورد معضل بیکاری و نسل جوان می باشد. نقش اصلی قصه درباره یک نخبه دانشگاهی به نام آرش است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند. محمدرضا غفاری،  الناز حبیبی، حسام محمودی و سوگل خلیق نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند.

«محمد رضا غفاری»، «الناز حبیبی»، «سوگل خلیق»، «حسام محمودی»، «نیما رییسی»، «مهران نائل»، «بهزاد فراهانی»، «مریم بوبانی»، «علی اوسیوند»، «همایون ارشادی»، «کمند امیرسلیمانی»، «پریوش نظریه»، «علیرضا آرا»، «رویا جاویدنیا»، «خیام وقارکاشانی»، «پیمان مقدمی»، «سجاد دیرمینا»، «صحرا اسدالهی»، «وحید آقاپور»، «مهتاب شیروانی»، «شادی مختاری»، «مونا کرمی» و «کوروش شاداب فر» بازیگران این سریال هستند.

در قسمت اول سریال «دلدار» می بینید که: آرش می خواهد برنامه موبایلی خود را که دارای امکانات ویژه و بدیع می باشد به شرکت های سرمایه گذار در حوزه تکنالوژی ارائه و در سود آن مشارکت نماید. اما هنگام مراجعه به یکی از این شرکت ها دختری را که ...

 سریال «دلدار» هر شب ساعت 18:00 به وقت کابل، تهران و 18:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

س غ / ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین