نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1183
-
الف
+

به درخواست مخاطبان؛ «ستایش۴» ساخته می شود

«آرمان زرین کوب» تهیه کننده ایرانی از ساخت فصل جدید سریال «ستایش» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، در پی استقبال مخاطبان از باز نشر سریال«ستایش» از شبکه آی فیلم، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

«آرمان زرین‌کوب»، تهیه‌کننده سریال «ستایش» در یک مصاحبه با اشاره به درخواست مردم برای ساخت فصل  چهارم این سریال گفت: شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند.

تهیه‌کننده «ستایش» درباره ساخت ادامه این سریال هم گفته است: «همان‌طور که گفتم «ستایش» را می‌توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با «داریوش ارجمند» تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش4» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.»

در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما ایران باز نشر سریال «ستایش» با فاصله کمی از فصل چهارم «از سرنوشت» و «حکم رشد»، پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیونی نیمه اول  جوزا (خرداد) اعلام شد. این سریال در سه فصل به کارگردانی «سعید سلطانی» و براساس فلمنامه‌ای از «سعید مطلبی» تهیه و تولید شده است.

لازم به ذکر است که تا کنون سه فصل سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول سریال ستایش

دانلود فصل دوم سریال ستایش

دانلود فصل سوم سریال ستایش

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
علی منیریان از تهران

با سلام و عرض ادب فراوان. خیلی عالی میشه اگه ستایش۴ هم بسازن. لطفا در فصل چهارم دیگه نقشهای نازگل و رعنا و لیلا رو بازیگراشونو تغییر ندهید. ممنون از ساخت و پخش این سریال پرمخاطب و زیبا