نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1095
-
الف
+

نمایش دستاوردهای هنرمندان مهاجر افغانستانی در نمایشگاه «وطن مهر»

نمایشگاه هنرهای تجسمی و توانمندی‌های اعضای مؤسسات و مراکز فعال افغانستانی مقیم مشهد با عنوان «وطن مهر» در بازار ملل برگزار شد.

به گزارش آی فیلم2، نمایشگاه هنرهای تجسمی وتوانمندی های موسسات و مراکز فعال افغانستانی مشهد با عنوان با عنوان «وطن مهر» از تاریخ ۵ لغایت 9 سرطان (تیر) در بازار بزرگ ملل دایر شده است.

این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی پناهنده با مشارکت مؤسسات و تشکل‌های افغانستانی مقیم مشهد؛ با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان خراسان رضوی و همچنین کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان برگزار شده است.

«ابوطالب مظفری» دبیر نمایشگاه وطن مهر در یک مصاحبه اظهار کرد: در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر برگزیده از ۸۰ هنرمند افغانستانی و در قالب ۲۰ غرفه در رشته‌های هنری برای عموم مردم به نمایش گذاشته‌شده است.

مظفری افزود: هنرمندان جوان مهاجر، هنرهای خود را در قالب ۸ رشته هنری همچون عکاسی، خیاطی، کار با چرم، معرق، نقاشی و شعر به نمایش گذاشته‌اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را خودباوری و توجه به جامعه مهاجران عنوان کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه با زبان هنر نیازها و خواسته‌های مهاجران منعکس‌شده است و پیوندهای این جامعه با ایرانیان به نمایش درآمده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر