نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1374
-
الف
+

در قسمت آخر «شب های برره» می بینید؛ گروگان گیری «نظام دو برره»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «شب های برره» را مشاهده می کنید.

امشب در قسمت آخر سریال «شب های برره» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «نظام دوبرره» که گرفتار اعتیاد شدید است برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر خود دچار چالش می شود از این رو تصمیم می گیرد تا عمه خود «شاخ شمشاد» را به گروگان بگیرد و از فامیل وی پول طلب کند؛ «طغرل» تلاش می کند  تا با کمک اهالی برره  گروگان را آزاد کند اما در این میان«شادونه» و «داکتر جکول» نیز ناپدید می شوند و ... 

به گزارش آی فیلم 2، «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» محصول سال 1384 خورشیدی است.

هر قسمت از این سریال داستانی مستقل را نقل می‌کند که در روستای خیالی برره و در میان باشندگان این روستا اتفاق می‌افتد. وقایع این مجموعه در ایران در زمان «رضاشاه» اتفاق می‌افتد. «کیانوش استقرار زاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۱۳۱۰ است. او با نوشتن مقاله‌ای انتقادی به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود.

در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. «شیر فرهاد»، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد و…

«سیامک انصاری»، «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «هادی کاظمی»، «فاطمه هاشمی»، «سعید پیردوست»، «محمد شیری» و...از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

بر اساس این گزارش سریال «باغ سرهنگ» از روز یکشنبه 5 سرطان (تیر) هر روز ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر می شود. 

نظر شما
ارسال نظر