نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2597
-
الف
+

کرونا مانع حضور «اکشی کومار» در جشنواره کن شد

آکشی کومار،بازیگرمطرح بالیوودی به دلیل ابتلا به مرض کرونا از حضور درجشنواره فلم کن بازماند.

به گزارش آی فیلم2، «اکشی کومار» بازیگر بالیوودی با مثبت شدن آزمایش کووید -۱۹ برای دومین بار، حضور در فرش سرخ جشنواره کن ۲۰۲۲ را از دست داد. 

وی در سال گذشته همراه با 45 تن از افراد گروه ساخت فلم جدید اش «رام سیتو» مبتلا به مرض کرونا گردیده و در شفاخانه بمبئی بستری شد. 

کومار که قرار بود در جشنواره فلم کن سال جاری در کنار چهره‌های سینمای هند از جمله «پوجا هج»، «ای‌آر رحمان»، «شکار کاپور» و وزیر اطلاعات و مطبوعات هند «آرنورانگ تاکور» اشتراک کند، مجبور به انصراف از این حضور شده است.

این بازیگر هندی در واکنش به خبر وضعیت کووید خود در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «واقعا مشتاق بودم که در غرفه هند در کن حضور یابم اما متاسفانه آزمایش کوویدم مثبت شده است. این هم می‌گذرد.»

قرار بود بازیگران فلم جدید وی در افتتاحیه هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فلم کن که ۱۷ ماه می برگزار می‌شود، روی فرش سرخ بروند. «مامه‌خان» آوازخوان مشهور فولکلور هند و بازیگرانی چون «نوازالدین صدیق»، «وانی تریپاتی» و «ریکی کج» آهنگساز برنده ۲ جایزه گرمی بخشی از گروه هندی حاضر در جشنواره سال روان کن هستند.

هند در بازار فلم کن سال جاری که از ۱۷ تا ۲۵ ماه می برگزار می‌شود، به عنوان کشور افتخاری حضور خواهد داشت.

در همین حال اکران درام تاریخی «پریت‌ویراج» که در آن اکشی کومار در کنار «سانجی دات»، «سونو سود» و منوشی چیلار بازی کرده و به کارگردانی «چاندراپراکاش دوویدی»ساخته شده از ۳ جون (ژوئن) در سینماها شروع می‌شود.

«رام سیتو» فلم اکشن-ماجراجویی درباره ریشه‌های میراث تاریخی هند به کارگردانی «آبیشک شارما» نیز قرار است ۲۴ اکتبر امسال در هند و هم‌زمان با آن در ۲۴۰ کشور از طریق آمازون دیده شود. این اولین فلمی است که با همکاری آمازون هند ساخته شده است.

هفتاد و پنجمین جشنواره فلم کن از سه‌شنبه ۱۷ می کارش را شروع می‌کند و تا شنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

س غ 

نظر شما
ارسال نظر