نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3111
-
الف
+

بازیگر نقش «جابر» در «نابرده رنج » کیست؟

در این گزارش با «میلاد کی مرام» بازیگر سریال «نابرده رنج» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «میلاد کی مرام» که نقش یک پولیس وظیفه شناس به نام «جابر» را در سریال در حال نشر «نابرده رنج» بازی کرده، متولد ۴ ثور (اردیبهشت) سال 1364 خورشیدی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر اهل بندر انزلی است.

میلاد کی مرام

وی به عمر 9 تا 13 سالگی در تیم های پایه فوتبال ملوان بازی می کرد امابه دلیل مصدومیت فوتبال را کنار گذاشت و به دنبال علاقه خود در تیاتر رفت و در 16 سالگی با نمایش «شب نشینی در جهنم» جایزه بهترین بازیگر تیاتر منطقه ای فجر را گرفت.

بعد از آن در کلاس های بازیگری «مسعو کیمیایی» شاگرد اول شد تا اینکه سال 1385 در 21 سالگی دستیار کارگردان در فلم «رئیس» کیمیایی شد.

میلادی کی مرام

در سال 1386 آشنایی‌اش با «گلاب آدینه» پای او را در سریال «خواستگاران» باز کرد و در این سریال ایپزودیک در 21 نقش بازی کرد.

کی مرام سال 1387 خورشیدی سریال «شب هزار و یکم» را بازی کرد؛ اما شهرت وی بیش از همه به سال 1390 و بازی در سریال «نابرده رنج» به کارگردانی«علیرضا بذرافشان» برمی‌گردد که در کنار ستارگانی همچون «کامبیز دیرباز»، «سام درخشانی»، «سحر دولتشاهی»، «مینا جعفر زاده»، «سیاوش طهمورث» قرار گرفت.

نام «میلاد کی‌مرام» بعد از آن سریال بود که بر سر زبان‌ها افتاد. تا جایی که او برای یکی از کاراکترهای اصلی سریال جدید «سیروس مقدم» به نام «بچه‌های نسبتاً بد» انتخاب شد و تحسین همگان را برانگیخت.

میلاد کی مرام

فلم های تلویزیونی «ژنرال»، «سیب ترش» و بازی در سریال های «چرخ‌وفلک»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «ممنوعه» و «سیاوش» از دیگر فعالیت‌های هنری این بازیگر ایرانی می باشد.

میلاد کی مرام

کی مرام در سال 1389 با فلم «کوچه ملی» وارد سینما شد تا اینکه سال 1392 با فلم «خط ویژه» مورد توجه قرار گرفت.

کوچه ملیخط ویژه «تا ابد»، «فصل ماهی سفید»، «سورنجان»، «روسی»، «امیر»، «حریم شخصی»، «آبنبات چوبی»، «امکان مینا»، «غیرمجاز»، «360 درجه»، «مستانه»، «هاری»، «برف»، «روزگاری عشق و خیانت» و «ملکه» از جمله فلم هایی است که کی مرام در آن ها ایفای نقش داشته است.

امکان مینا

از افتخارات این هنرمند می توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در دوازدهمین جشنواره فلم مقاومت برای بازی در فلم «ملکه»، برنده دیپلوم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر ایران برای بازی در فلم «خط ویژه» و نیز بهترین بازیگر مرد در شانزدهمین جشن خانه سینما ایرن برای حضور در فلم «ملکه» اشاره کرد.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام گفتنی است سریال «نابرده رنج» باز بازی «میلاد کی مرام» به جز روزهای پنجشنبه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر