نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2243
-
الف
+

شروع سریال «زندگی به شرط خند» از امروز در شبکه آی فیلم 2

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «زندگی به شرط خنده» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «کلانتر 3» قسمت اول سریال «زندگی به شرط خنده» امروز از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «زندگی به شرط خنده» به کارگردانی «مهدی مظلومی» محصول سال 1385 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره مرد سودجویی به نام «خشايار مستوفى» است که به عنوان سرایدار در خانه‌ای بزرگ متعلق به داکتر افشار که در ایران نیست، به قصد مراقبت زندگی می‌کند. خشایار به خاطر آنکه درآمدی هم داشته باشد، از موقعیت استفاده می‌کند و به خاطر جذابیت خانه، آن را به گروه‌های فلمبرداری به عنوان لوكیشن اجاره می‌دهد، اما رفت و آمد گروه‌ها باعث ناراحتی همسایه‌ها و دردسرهای زیادی می‌شود و همین جا است که اتفاق جدیدی می‌افتد و این اتفاق زندگی تمام ساکنان خانه را تغییر می‌دهد.

«حمید لولایی»، «یوسف تیموری»، «علی صادقی»، «رضا داوودنژاد»، «بهنوش بختیاری»، «سحر ولدبیگی»، «سعید آقاخانی» و «خشایار راد» از جمله بازیگران این سریال طنز هستند.

امروز در قسمت اول سریال «زندگی به شرط خنده» می بینید؛ خشایار پیرمرد پول‌دوستی است که خانه امانتی آقای افشار را به گروه‌های مختلف فلمبرداری اجاره می‌دهد و این امر باعث نارضایتی«قرطاس» یکی از همسایگانش می شود؛ از سوی دیگری بهرام پسر خشایار که بازیگر تیاتر است به همراه نامزدش از محل کار اخراج می شوند؛ جهان هم که در سازمان آتش نشانی (اطفائیه) مصروف کار است دردسر هایی ایجاد می کند و ...

بر اساس این گزارش، سریال «زندگی به شرط خنده» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران و کابل و 17:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «زندگی به شرط خنده»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر