نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2442
-
الف
+

فلم سینمایی «بی سر» در سینما آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «بی سر» به کارگردانی «کاوه سجادی حسینی» در برنامه «سینما آی فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «بی سر» به کارگردانی و نویسندگی «کاوه سجادی حسینی» محصول سال 1398 خورشیدی، شنبه 24 ثور(اردیبهشت) ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

داستان فلم سینمایی «بی سر» درباره «ارغوان» زن جوانی است که تصمیم به کشتن سگ خانگی شان گرفته است اما با فهمیدن همسرش از این موضوع، رازی برملا می‌شود که...

رویا تیموریان، الهام کردا، مهدی کوشکی، کاظم سیاحی، ناصر سجادی حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهرزادی از جمله بازیگران این فلم هستند. 

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر