نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1630
-
الف
+

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ۳۰ کشور افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ٢٨٠٠ ناشر آغاز به کار کرد.

به گزارش آی فیلم 2، سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب شامگاه سه شنبه با حضور متولیان و دست اندرکاران فرهنگی ایران و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.

آیین افتتاحیه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عصر روز سه‌شنبه 20 ثور (اردیبهشت) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمد وسام المرتضی» وزیر فرهنگ کشور لبنان، «یاسر احمدوند» معین امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس این دوره از نمایشگاه و دیگر مسئولان این وزارتخانه در مصلی تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است سی و سومین نمایشگاه کتاب با حضور 2800 ناشر که 1700 ناشر در مصلی به صورت حضوری و 1100 ناشر در فضای مجازی پذیرای مردم خواهند بود و 170 ناشر خارجی از 30 کشور من جمله افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند.

«یاسر احمدوند» رئیس سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در یک مصاحبه با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود، اظهار کرده است: این رویداد با همکاری شرکت پست برگزار می‌شود و کتاب‌ها به صورت رایگان برای مخاطبان ارسال خواهد شد. 

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خاطرنشان کرد: کشور قطر مهمان ویژه نمایشگاه سال روان است که در روزهای آتی پذیرای وزیر فرهنگ این کشور خواهیم بود.

گفتنی است علاقه مندان تا روز 31 ثور (اردیببهشت) می‌توانند برای بازدید حضوری و خرید کتاب از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 به وقت شام به مصلای تهران مراجعه کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر