نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2643
-
الف
+

امشب در «گاندو» می بینید؛ ماموریت گسترده تیم امنیتی برای شناسایی جاسوس ها

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت چهارم سریال «گاندو» را مشاهده می کنید.

امشب در قسمت چهارم سریال «گاندو» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ با دستگیری «ساعد بهرامی»، «محمد» در تلاش است تا همکاران وی را شناسایی کند اما ساعد از ارائه اطلاعات و همکاری با محمد امتناع می کند، در این میان ماموریت گسترده ای توسط تیم امنیتی برای شناسایی عوامل جاسوسی صورت می گیرد اما...

به گزارش آی فیلم2، سریال «گاندو» به کارگردانی «جواد افشار» محصول سال 1398 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره یک گروه از نیرو‌های استخبارات کشور ایران است که به پیگیری دوسیه های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این سریال مبتنی بر تعقیب و گریز است. شناسایی افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که دشوار به نظر می‌رسند و انجام عملیاتی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی هستند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

در این سریال بازیگرانی چون «داریوش فرهنگ»، «وحید رهبانی»، «پیام دهکردی»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «پندار اکبری»، «عرفان ابراهیمی»، «مجید نوروزی»، «علی افشار»، «لیلا اوتادی»، «فرهاد قائمیان»، «علیرام نورایی»، «سارا خوئینی‌ها»، « آزیتا ترکاشوند»، «خسرو شهراز»، «نگار عابدی»، «نیلوفر شهیدی»، «سوگل طهماسبی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «کامبیز دیرباز»، «صالح میرزاآقایی»، «سید مهرداد ضیایی»، «کمند امیرسلیمانی»، «اتابک نادری»، «جواد طاهری»، «بهزاد رحیم‌خانی»، «رابعه اسکویی»، «ناصر هاشمی تبریزی»، «فیلیپ ساپرکین» و «میثم ولیخانی» ایفای نقش دارند.

سریال «گاندو» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «گاندو»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر