نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1342
-
الف
+

کسب مقام چهارم مسابقه «نواهنگ» توسط آوازخوان ولایت «فراه»

در این ویدیو هنرنمایی «احمد مختار نیکیار» در مرحله فینال مسابقه نواهنگ را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2،  «احمد مختار نیکیار» در مرحله  فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»؛ ویژه هنرمندان مهاجر افغانستانی در ایران، با بازخوانی آهنگی از «فرهاد دریا» توانست رتبه چهارم این مسابقه استعدادیابی را از آن خود کند.

 نیکیار متولد سال 1368 خورشیدی و اصالتا اهل ولایت «فراه» است.

این هنرمند جوان افغانستانی که در سبک غزل آوازخوانی می کند، «فرهاد دریا» را به عنوان الگوی هنری خود معرفی کرده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی «احمدمختار نیکیار» در مسابقه نواهنگ، 102 می باشد که علاقه مندان به اجرای این آوازخوان جوان می توانند، با این کد از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به اجرای هر یک از اشتراک کنندگان می توانند کد رای دهی مختص به هر اشتراک کننده را به صورت SMS به سامانه پیامکی 3000097 از ایران، شماره 0787449899 از افغانستان و از سایر کشورها به شماره 0093787449899 ارسال کنند تا براین اساس منتخب مردمی دومین دور مسابقه نواهنگ مشخص گردد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 نفر انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم  مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است به منظور احترام به سلیقه مخاطبان برنامه موسیقایی نواهنگ که با هدف شناسایی استعدادهای عرصه موسیقی ویژه مهاجران افغانستانی توسط شبکه آی فیلم2 برگزار گردید، تندیسی با عنوان منتخب مردمی در نظر گرفته شده که به هنرمند برتر از دیدگاه مخاطبان اعطا می شود.

از این رو علاقه مندان به آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» تا پایان روز سه شنبه مصادف با 6 ثور (اردیبهشت) سال 1401 فرصت دارند تا از بین ده اشتراک کننده برتر این مسابقه، خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر