نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
518
-
الف
+

اجرای آوازخوان «بامیانی» در مرحله فینال مسابقه «نواهنگ» و کسب مقام سوم+ویدیو

در این ویدیو اجرای «محمدرضا قربانی» در فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، در مرحله  فینال مسابقه آوازخوانی «نواهنگ»؛ ویژه هنرمندان مهاجر افغانستانی در ایران، «محمدرضا قربانی» با بازخوانی آهنگ «تاری از موی سرت کم بشود» از «نایب نایاب» رتبه سوم این مسابقه استعدادیابی را کسب کند.

قربانی زاده سال 1378 خورشیدی و اصالتا اهل «بامیان» می باشد و از سال 1398 وارد عرصه خوانندگی شده است.

او بیشتر به پاپ علاقه دارد و سعی می کند بدون قالب پذیری از استاد «احمدظاهر»، دنباله رو وی باشد.

در فصل دوم مسابقه نواهنگ از بین 400 اشتراک کننده تعداد 100 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 30 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله حضوری شد که در نهایت 10 تن به مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی وارد شدند.

با حذف شش تن از ده بهترین مسابقه نواهنگ، در مرحله فینال این مسابقه که روز جمعه 26 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، چهار هنرمند برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و به ترتیب «داوین نیکزاد» مقام اول، «علی عمر» مقام دوم،  «محمدرضا قربانی» رتبه سوم و در نهایت «احمدمختار نیکیار» رتبه چهارم مسابقه آوازخوانی را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است به منظور احترام به سلیقه مخاطبان برنامه موسیقایی نواهنگ که با هدف شناسایی استعدادهای عرصه موسیقی ویژه مهاجران افغانستانی توسط شبکه آی فیلم2 برگزار گردید، تندیسی با عنوان منتخب مردمی در نظر گرفته شده که به هنرمند برتر از دیدگاه مخاطبان اعطا می شود.

از این رو علاقه مندان به آوازخوان های مسابقه «نواهنگ» تا پایان روز سه شنبه مصادف با 6 ثور (اردیبهشت) سال 1401 فرصت دارند تا از بین ده اشتراک کننده برتر این مسابقه، خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

در لینک زیر بخوانید:

معرفی برگزیده مردمی مسابقه آوازخوانی آی فیلم 2 در مراسم اختتامیه «نواهنگ»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر